اگرچه که دستورالعمل ها با الگوده به تنهایی می توانند رفتار صحیح را در موقعیت صحیح فرا خوانند، با این حال بروز رفتار احتمالا استمرار نمی یابد مگر این که متعاقب آن مورد تقویت قرار گیرد.

برای مثال فرض کنید دوستتان به شما می گوید تا بعد از بازار از مسیر چپ رانندگی کنید. زیرا ماشین هایی که به داخل بازار حرکت می کنند، باعث ترافیک در مسیر راست می گردند. این یک دستورالعمل است.

شما از این دستورالعمل پیروی می کنید و رفتار شما با دور شدن از ترافیک تقویت می گردد. در نتیجه شما بعد از بازار با احتمال بیشتری از سمت چپ حرکت می کنید. با این حال اگر شما از دستورالعمل دوستتان پیروی کنید و به سمت چپ رانندگی کنید اما ترافیک در آن سمت بیشتر باشد، رفتارتان مورد تقویت قرار نمی گیرد.

بنابراین، اگرچه که دستور عمل، در ابتدا رفتار صحیح را فرا خوانده است (سرنخ داده است، با این حال بروز رفتار ادامه نمی یابد زیرا بعد از بروز مورد تقویت قرار نگرفته است.

هنگام آموزش یک مهارت ما می توانیم رفتار صحیح را به سادگی با الگوده آن با با فراهم کردن دستورالعمل هایی برای یادگیرنده فراخوانیم.


موضوع این پروپوزال : آموزش مهارت های اجتماعی

توجه توجه : (به دلیل سوء استفاده سایت های زرد و نامعتبر از عنوان پروپوزال های جدید ما در سایت سطر اول، نمایش عنوان کامل پروپوزال تنها پس از خرید کامل فایل پروپوزال امکان پذیر است.)

فرمت پروپوزال : پروپوزال با فرمت WORD و قابل ویرایش

کد محصول : 3978




ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید