فرسودگی شغلی اگر برای یک شرکت خصوصی کوچکتر کار می کنید، احتمالاً مجبور خواهید بود با مدیر خود یک هماهنگی جداگانه انجام دهید.

اگر در آینده نزدیک نمی توانید از کار خود مرخصی بگیرید، ممکن است برخی از این استراتژی های خودیاری را برای حمایت از شما در کوتاه مدت در نظر بگیرید. لیست کارهای خود را ساده کنید. شاید شما هزاران کار برای انجام دادن داشته باشید، اما به احتمال زیاد برخی از آن وظایف مهمتر از بقیه هستند. مشخص کنید که امروز واقعاً باید چه کاری انجام دهید. بقیه را برای فردا ذخیره کنید یا کارهایی را که می تواند توسط سایر هم تیمی ها انجام شود برون سپاری کنید. تغییر منظره را دریافت کنید.

این می تواند شامل کار در خارج از منزل، مرتب کردن مجدد میز خود یا تغییر کاغذدیواری کامپیوتر شما باشد. حتی تغییرات کوچک در محیط شما می تواند کاری کند که کار کمی معمولی به نظر برسد. از خود بپرسید که چرا این شغل را انتخاب کردید. بله، احتمالاً به پول نیاز داشتید، اما چه چیزی شما را به طور خاص به سمت این شغل سوق داد؟ آیا می خواهید به دیگران کمک کنید؟ بهترین محصول موجود در بازار را بسازید؟ برای شغل رویایی خود تجربه کسب کنید؟

روی هر کار کاری که از این هدف پشتیبانی می کند تمرکز کنید. خواب را در اولویت قرار دهید. میزان خواب روی خلق و خوی شما را دست کم نگیرید. افرادی که کمتر از شش ساعت در شب استراحت می‌کنند، بیشتر دچار سوختگی می‌شوند. چیزی را برنامه ریزی کنید که بعد از کار منتظر آن باشید. اگر به جای اینکه برای پایان شیفت خود لحظه شماری کنید، روی چیزی کار می کنید، ممکن است روز سریعتر بگذرد.

یک مشاور دارای مجوز می تواند به شما در مقابله با علائم فرسودگی شغلی کمک کند. آنها همچنین می توانند از شما در مذاکره با سرپرستتان برای مرخصی حمایت کنند. درمان کاملاً محرمانه است— محل کار شما هیچ راهی برای اطلاع از حضور شما در مشاوره ندارد مگر اینکه به آنها بگویید.

این امر حتی برای برنامه های کمک به کارمندان نیز صادق است - هر آنچه در مطب درمان اتفاق می افتد در دفتر درمان باقی می ماند. چگونه کارفرمایان می توانند از فرسودگی شغلی جلوگیری کنند پیشگیری از فرسودگی شغلی عموماً به نفع کارفرماست.

کارمندان سوخته معمولاً کارمندان مولد نیستند. تحقیقات نشان می دهد کارمندانی که «اغلب» یا «همیشه» فرسوده هستند عبارتند از: 2.6 برابر بیشتر احتمال دارد کارفرمای فعلی خود را ترک کنند. 63 درصد بیشتر احتمال دارد یک روز بیمار را بگذرانند. 50٪ کمتر احتمال دارد که با مدیر خود در مورد چگونگی دستیابی به اهداف عملکرد استراتژی داشته باشند.

هر سازمانی متفاوت است. برخی از شرکت ها نسبت به سایرین انعطاف پذیری بیشتری برای ایجاد تغییرات خواهند داشت. اما به طور کلی، کارفرمایان می توانند با موارد زیر از فرسودگی شغلی جلوگیری یا کاهش دهند: پرسنل مناسب تیم ها در حالی که تیم های کوچک تمایل دارند هزینه های حقوق و دستمزد کمتری داشته باشند، اما در مقابل اختلال آسیب پذیرتر هستند. اگر یک بخش هر بار که فردی یک روز تعطیل دارد، قرنطینه شود،

ممکن است کارمندان بیمار سر کار بیایند یا از استراحت های ضروری صرف نظر کنند. دادن استقلال به کارمندان در جریان کارشان. اگر کارمندان بر مشاغل خود کنترل داشته باشند، ممکن است احساس اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری داشته باشند. برخی از افراد ترجیح می دهند در دو سرعت کوتاه کار کنند و بین پروژه ها بچرخند. دیگران وقتی می نشینند و روی یک کار تمرکز می کنند تا زمانی که آن کار انجام شود بهترین کار را انجام می دهند. در صورت امکان، اجازه دهید کارمندان در مورد ریتم روز خود تصمیم بگیرند.

ارزیابی کارکنان بر اساس عوامل تحت کنترل آنها. گاهی اوقات یک کارمند می تواند همه چیز را به درستی انجام دهد، اما متغیرهای بیرونی (تیم دیگر، نقص فنی و غیره) باعث شکست پروژه می شود. اگر ارزیابی های یک کارمند به تلاش های دیگران یا شانس تصادفی بستگی داشته باشد، ممکن است نسبت به کار خود مضطرب یا بدبین شوند. به حداقل رساندن صدا و وقفه اکثر مردم در صورت داشتن حس حریم خصوصی روانی در محل کار احساس بهتری دارند.

تحقیقات نشان می دهد که فضاهای اداری باز تمایل به کاهش همکاری و تعامل چهره به چهره دارند، نه افزایش. برنامه های اداری باز تمایل به کاهش تمرکز، رضایت و خلق و خوی متوسط دارند.

اطمینان حاصل کنید که سیاست های شما با ایده آل های شما مطابقت دارد. پوسترها و ایمیل های الهام بخش در مورد مراقبت از خود به تنهایی کار زیادی انجام نمی دهند. اگر واقعاً می‌خواهید تعادل بین کار و زندگی را ارتقا دهید، مطمئن شوید که کارکنانتان به خاطر استراحت تنبیه نمی‌شوند.

حتی پنالتی های غیرفعال نیز می تواند تاثیر جدی داشته باشد. اگر شرکت شما افراد را تنها در صورتی برای افزایش حقوق در نظر بگیرد که 50 ساعت در هفته کار کنند، بسیاری از کارمندان احساس می کنند موظف به اضافه کاری هستند، حتی اگر "مجازات" صریحی در کار نباشد.


مشخصات این پروپوزال:
عنوان پروپوزال: رابطه بارکاری، خستگی ذهنی با فرسودگی شغلی معلمان مقطع دبیرستان دخترانه شیراز
موارد قابل استفاده از این پروپوزال: آموزش پروپوزال نویسی – برای درس روش تحقیق و سمینار و کلیه امور پژوهشی مرتبط
شامل همه قسمت های یک پروپوزال استاندارد: مقدمه – بیان مسئله – اهمیت و ضرورت – پیشینه – اهداف جزئی و کلی – فرضیه ها - تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها – روش - جامعه، نمونه و روش نمونه گیری – ملاک ورود و خروج – ابزار - روش اجرا - روش تجزیه و تحلیل اطلاعات - منابع فارسی و انگلیسی
منابع فارسی: دارد
منابع لاتین: دارد
نوع فایل: Word و قابل ویرایش
تعداد صفحه : 20 صفحه

توجه * این پروپوزال کاملا جدید می باشد و در جای دیگری منتشر نشده است * توجه


کد فایل : 40001



ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید


خرید و دانلود فایل پروپوزال (این پروپوزال کاملا جدید است و تاکنون جایی عرضه نشده است و تا ده روز اینده از سایت حذف می شود تا در جستجوها نشان داده نشود)

قیمت : 49000 تومان

کد فایل را یادداشت کنید


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید