دانلود پروپوزال آماده روانشناسی بالینی درباره اختلالات رفتاری

از چند روز قبل و طی این دوره یک رشته تغییرات هورمونی باعث ایجاد تغییراتی در فشار خون، درجه حرارت بدن، سوخت و ساز اصلی و تجمع آب می شود که ممکن است بر نظام عصبی فشار وارد کند.

تخمین زده شده است که تقریبا زنها به طور منظم از تنشهای مربوط به قبل قاعدگی که منجر به عصبی شدن، تحریک پذیری و سختی کار و زندگیشان می شود، رنج می برند. شرایط روان شناختی نامطلوب می توانند با ایجاد تغییرات هورمونی باعث تغییر شرایط فیزیکی شوند.

برای مثال چنانچه دختری و یا زنی قاعدگی اش را به عنوان یک بیماری یا «مصیبت» تلقی کند، نگرش منفی او باعث بروز اختلال های فیزیکی که معمولا با قاعدگی همراه است، می شود.

برخی از داروها، تب بالا و مشروبات الکلی نیز از این لحاظ پاسخگوی نگرانیهای موقت احساس شادمانی هستند. هروئین و ماری جوانا باعث ایجاد احساس شادمانی و خیال پردازی فرد می شود به طوری که او فکر می کند که می تواند همه مشکلاتش را فراموش کند. هنگامی که تاثیرات مواد از بین می رود فرد افسرده و مضطرب شده و احساس گناه می کند.

هذیان گفتن به همراه تب بالا باعث ایجاد تغییری در شخصیت می شود که به شکل یک آشفتگی ذهنی و عاطفی مشخم میشود. این فرد در برابر نظرات دیگران غیرمنطقی و تندخو بوده و به طور خشونت آمیزی سعی می کند با دیگران مخالفت کند. با پایین آمدن تب، تغییراتی در رفتار نیز ایجاد می شود. اختلال های دائمی نیز به نوبه خود باعث ایجاد تغییراتی دائمی در شخصت می شود.

چنین اختلالهایی معمولا نتیجه عدم تعادل غدد درون ریز به طور آشکار یا تخریب بافتهای نظام عصبی مرکزی است. از بین رفتن بافت مغز ممکن است نتیجه پیری و کهولت سن باشد. شخصی که از جنون پیری رنج می برد ممکن است فقط دچار تغییرات شناختی شود.

ممکن است وی فردی فراموشکار، سرسخت و از نظر ذهنی دچار اختلال شود و یا در برخی موارد رفتاری خصمانه از خود نشان دهد، مشکوک، عصبی و افسرده شود. ممکن است وی توهمات مربوط به آزار و اذیت را تجربه کند، از مردم بترسد، خود را از مواجه شدن با جامعه دور نگاه دارد و انزوا طلب شود.


موضوع این پروپوزال : MBCT (ذهن آگاهی)

توجه توجه : (به دلیل سوء استفاده سایت های زرد و نامعتبر از عنوان پروپوزال های جدید ما در سایت سطر اول، نمایش عنوان کامل پروپوزال تنها پس از خرید کامل فایل پروپوزال امکان پذیر است.)

فرمت پروپوزال : پروپوزال با فرمت WORD و قابل ویرایش

کد محصول : 3974




ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید