به نظر می‌رسد ؛ که فرض این دستورالعمل ها این است که هر کدام از سردار در مشکلات رابطه یک دوره زمانی طولانی و تلاش زیاد درمانگر را می‌طلبد در حال همانطور که قبلاً ذکر شد ؛ دلایل قابل ملاحظه ای وجود دارد مبنی بر کارکرد ضابطه بعد از درمان حداقل تا مدتی با همکاری تعداد کمی درمانگر یا بدون کمک هیچ درمانگری تغییر می‌کند تا مطالعه مستقل، به تأثیرات مثبت ۳ جلسه زوج درمانی کوتاه مدت در رضایت مندی از رابطه پرداختند.

در دو تحقیق ملی در مورد زوج درمانی در موسسات استرالیا و آلمان میانگین تعداد جلسات برگزار شده نسبت به تعداد جلسات منصرف شده در مطالعات کارآمد کم بود. تعداد جلسات درمانی با رضایتمندی از رابطه همبستگی نداشت. همه این دلایل منو به این باور می‌رسند که زوج درمانی های سنتی که یک نقطه شروع خوبی برای کمک به زوجین هستند.

اما در هر صورت یک مدل جدید از درمانی نیاز است به علاوه بیشتر شباهت بر این مسئله اتفاق نظر دارند که زوج درمانی کوتاه مدت برای بعضی از زوجین موثر است من نمی‌گویم که زوج درمانی کوتاه مدت برای همه زوجین ناگفته موثر است بلکه میان زوج درمانی کوتاه مدت برای بعضی از زوجین آشفته موثر است.

یک رویکرد موثر و بهینه در دوره زوج درمانی درمان کوتاه مدت را به زوجین ادامه می‌دهد که می‌توانند از این رویکرد سود ببرند. و دوره‌های طولانی تر درمان را به آنهایی که نمی توانند از درمان کوتاه مدت سود ببرند ارائه می دهد در بخش ۳ مدل زوج درمانی خود نظم بخشی_ به چارچوبی را برای زوج درمانی ارائه _ می کند شرح داده خواهد شد.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید