پیشنهاد موضوع پروپوزال پایان نامه روانشناسی درباره آموزش موج اول

این بدین معنی است که آموزش مستقیم و صریح در مراحل اولیه برای آموزش مهارت های خواندن، نوشتن، هجی کردن و ریاضی، همراه با تمرین های راهنمایی شده و مستقل مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در آموزش خواندن و هجی کردن به رشد مهارت های آوایی (صدا دار) توجه می شود. در انگلستان شیوه آموزش موج اول عمدتا در ساعت آموزش روزانه در تمام مدارس ابتدایی اجرا می شود.

پیشرفت دانش آموزان به جهت شناسایی افرادی که ممکن است نیاز به آموزش اضافی (موج دوم) داشته باشند مورد نظارت قرار می گیرد.

لازم نیست که معلمان برنامه ها و یا مواد آموزشی خاصی را برای آموزش موج اول به کار گیرند زیرا برنامه های مؤثر می تواند از طیف وسیعی از منابع مناسب ایجاد شده باشد.

با این حال، نمونه هایی از مواد آموزشی و رویکردهای ساختار یافته که توسط برخی از مدارس انگلستان و استرالیا برای آموزش موج اول سواد آموزی مورد استفاده قرار گرفته، شامل: الترلند (وندن ۲۰۰۶، )، فونوتیک جولی  (آواشناسی شاد) (لوييد و ورهم ۱۹۹۵ ،  و  THRASSهستند (آموزش مهارت های دست خط، خواندن و املا، دیویس و ریچی ۲۰۰۴، ). لترلند طرح جامعی است برای مبتدیان که مهارت های واج شناختی، خواندن، هجی کردن و نوشتن را پوشش میدهد.

این طرح یک رویکرد ترکیب آوایی را که در درون محتواهای داستان و ایجاد ارتباط بسیار قوی بین حروف و صداها جاسازی شده است، به کار می گیرد. هر چند لترلند خود یک برنامه است اما به راحتی می تواند درون یک برنامه زبان و سواد آموزی قرار گیرد.

آواشناسی جولی سعی می کند که با استفاده از یک رویکرد چند حسی، ۴۲ تشابه اساسی بین صدا و شکل نوشتاری آن (حروف) را آموزش دهد. THRASS به این منظور طراحی شده است تا به دانش آموزان یاد دهد که چگونه حروف خاص و گروه های حرف، آواهای زبان انگلیسی را بازنمایی می کند.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید