پیشنهاد موضوع جدید پروپوزال پایان نامه روانشناسی درباره حساسیت استرس

به نظر می رسد حساسیت نشان دادن در برابر استرس یک واکنش طبیعی است که تا مدت ها بعد از بهبودی هم دامنگیر انسان است.

متخصصان امور روانی بر این باورند که امکان بروز نوعی حساسیت» ضداسترس، افزایش یافته است. آثار استرس و ترس از آن، باید قاعدتا بعد از یک دوره ای از بین برود. ولی می تواند برای عده ای هم تا مدت های طولانی دوام بیاورد نينا بعد از گذشت ده سال از حمله بزرگ عصبی - استرسی اش هنوز دچار واکنش های استرسی در وضعیت های حتی ساده روزمره می شود.

مثلا دیر شدن پرداخت یکی از قبض ها کافی است تا او بعد از مدتی که در نگرانی و اضطراب به سر برده به خود آید و بگوید: «خونسردی ات را حفظ کن. قبلا هم پیش آمده و فراموش کرده بودی پول قبض آب، برق و این چیزها را بدهی. اما آسمان که به زمین نیامد».

اگر جای پارک پیدا نکند یا قبض جریمه روی شیشه ماشین اش ببیند با یادش رفته باشد به کسی تلفن کند، اضطراب و نهش قلب می گیرد. خلاصی از این واکنش ها و جایگزین کردن شان با خونسردی، رفتار و کردار آرام، به وقت و تمرین مداوم نیاز دارد کسی که گرفتار روان سوری شده به فضای باز و آرامش بخش و فارغ از تنش در زندگی احتیاج دارد.

او به زمان لازم برای گذر از دوره نقاهت به دوره بهبودی و شارژ انرژی و نیرو نیاز دارد که باید درک کرد. او به استراحت بیشتری چه در دوران فعالیت استرسی و چه بعد از آن احتیاج دارد و ما به عنوان یک فرد آشنا و نزدیک یا دوست باید سعی کنیم این موضوع را به وی یادآوری کنیم و شرایط و موقعیت استراحت لازم را برایش فراهم کنیم).


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید