پیام های غیر کلامی، بیش از محتوای سخنان ما، در ایجاد حس خوش بینی نقش دارند. گفتنی است که در طی آزمایشی، از مدیران خواسته شد انتقادات نامطبوعی را از کارمندان در قالب رفتاری گرم و دوستانه مطرح کنند.

همه کارمندان پس از این گفتگو بدون استثنا، احساس مثبتی داشتند. عنصر سوم در فرمول رزنتال برای برقراری رابطه صمیمانه، هماهنگی یا همنوایی است. ما از راه های غیر کلامی ظریفی همچون آهنگ شتاب در گفتگو و حرکات بدنی، خود را به خوبی با دیگری هماهنگ می کنیم.

اشخاص در یک رابطه صمیمانه، زنده و پرشور هستند و عواطف خود را آزادانه ابراز می کنند. واکنش های سریع و ذاتی آنها در چنین رابطه ای شبیه حرکاتی موزون است که به دقت طراحی شده اند. گویی تمام کنشها و واکنش های دو طرف رابطه، به طور ارادی برنامه ریزی شده اند.

دو نفر به چشمان یکدیگر نگاه می کنند، بدن های شان به یکدیگر نزدیک می شود، صندلی خود را نزدیک تر می آورند . حتی بینی آنها بیش از حد معمول یک گفتگو به هم نزدیک می شود و سکوت، آنها را نمی آزارد.

بدون وجود هماهنگی، فضای گفتگو ناراحت کننده می شود و واکنش ها با تأخیر و یا وقفه های ناخوشایند صورت می گیرد و افراد بی قرار یا معذب می شوند. چنین ناهماهنگی هایی رابطه صمیمانه را به نابودی می کشاند.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید