پیشنهاد موضوع پروپوزال پایان نامه روانشناسی تربیتی درباره آموزش موج دوم

قالب گروه های کوچک، معلمان را برای تعامل با هر دانش آموز و تنظیم آموزش با توجه به نیازهای هر دانش آموز قادر می سازند.

در صورتی که معلم معینی برای آموزش های موج دوم در اختیار دانش آموزان نباشد، حمایت معلم در برگیرنده نیازهایی است که ارتباط بسیار نزدیکی با معلمان ویژه کلاس دارند، به منظور این که آموزش های وی را با برنامه عادی کلاس ارتباط دهد.

برنامه های ویژه برای آموزش موج دوم شامل Multilit (جبران زمان از دست رفته در سوادآموزی) (ولدل و بيمن QuickSmart ،(۲۰۰۷، (گراهام  و همکاران، ۲۰۰۷) وELRP (پروژه تحقیق به موقع برای سوادآموزی) است (کرولا و هيل Multilit .(۱۹۹۸ ، می تواند به عنوان مداخلهی موج سوم نیز در نظر گرفته شود.

این برنامه بر رمز گشایی آوایی، واژگان دیداری و روخوانی از متن برای دانش آموزان مبتلا به مشکلات خواندن در ۲ سال و بالاتر متمرکز است. تاکید شده است در انتخاب کتابها دقت شود به طوری که در سطح آموزشی مناسب برای دانش آموز قرار گیرد (پیرس و همکاران، ۲۰۰۶).

QuickSmart برای دانش آموزان دبیرستانی طراحی شده و شامل جلسات ۳۰ دقیقه ای است که توسط معلم یا مشاور، سه بار در هفته به مدت ۲۶ هفته اجرا می شود.

ELRP به عنوان یک رویکرد مدرسه ای است که دانش آموزان در معرض خطر در گروه سنی ۵ تا ۸ سال را هدف قرار می دهد. یافته های به دست آمده از این پروژه تحت تأثیر تحول برنامه سواد آموزی در سال های اولیه و ارتباط آن با مواد درسی در ایالت ویکتوریا قرار گرفته است.

بعلاوه THRASS و سایر رویکردهای روخوانی مبتنی بر رمز نیز به عنوان روش های موج دوم قابل اجرا هستند (سمنز و گرافر2006).

THRASS با استفاده از آموزش مستقیم، برای دانش آموزان مبتلا به مشکلات یادگیری مناسب است که هنوز در مورد این واقعیت که واحدهای صدای مشابه در زبان انگلیسی می تواند توسط واحدهای مختلف املایی (به عنوان مثال / - ight/ و / - ite /) نشان داده شود.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید