انتخاب موضوع جدید پروپوزال پایان نامه روانشناسی درباره مهارت های اجتماعی دانش آموزان

بیان اظهارات تحقیرآمیز در مورد خود و دیگران، به سؤالات جواب دادن، رعایت نوبت در بحث های گروهی را می توان مشاهده و ثبت کرد و سپس با رفتار دانش آموزان دیگری که در آن کلاس حضور دارند مقایسه نمود.

اگر رفتار دانش آموز به صورت چشمگیری (معنی داری از رفتار سایر دانش آموزان متفاوت باشد، آن رفتار را به عنوان رفتار آماج انتخاب و برای اصلاح آن طرحی تهیه می کنیم. نتایج این طرح ویژه را می توان با توجه به تغییرات در رفتار دانش آموز، در مقایسه با گروه همسالان ارزشیابی کرد.

اگر رفتار، سازش یافته تلقی نشود برنامه تغییر رفتار بایستی از سر گرفته شود تا این که رفتار مورد نظر تغییر یابد. فرق اساسی ارزشیابی مبتنی بر برنامه درسی با روش مشاهده مستقیم در این است که در ارزشیابی مبتنی بر برنامه درسی فرض بر این است که مدرسه به طور منظم و سیستماتیک مهارت های اجتماعی لازم را به کودکان می آموزد.

البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که در بیشتر مدارس، مهارت های اجتماعی را به صورت منظم در برنامه های درسی نگنجانده اند. حتی بایستی اذعان داشت که برنامه های مهارت اجتماعی رشد و توسعه لازم را نیافتهاند، این مشکلی است که باید در آینده رفع شود.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید