" هرچند او هشدار می دهد که تقلیل دادن پیچیدگی بازی های خوب طراحی شده، به عناصر سطحی (مانند نشان ها و امتیازات تجربه) آنها را تا حد درگیر کردن دانش آموزان افت میدهد. او با بیان این نکته ادامه میدهد که فراتر از واماندن در درگیر سازی، محدود ساختن کاربرد پویایی بازی به ویژگی های سطحی، در واقع ممکن است درگیری و علاقه موجود را هم نابود کند. لاولی نمیگوید که لایه سطحی از کاربرد عمیق تری تاکید می کند که شامل پایه های اساسی یک طرح بازی از عناصر بازی باید پرهیز شود بلکه بر اهمیت باقی گذاردن آنها در یک خوب است (به نقل از اسکات و نئوستادتر ۲۸۸، بی تا). کاربرد یک سیستم بازیسانی پاداش محور نسبتا آسان است. طراح، رفتارهایی را که باید پاداش داده شوند انتخاب می کند و امتیازاتی تعیین می کند. این امتیازات می توانند به مراحل تبدیل شوند و همچنین در تابلوهای راهنما برای تشویق رقابت بین افراد استفاده شوند. سیستم دستاورد می تواند رفتارهایی را تشویق کند که فراتر از ساختار امتیازات می روند و طراح می خواهد به آنها پاداش دهد. نشانها روش هایی هستند که افراد موفقیت و دست آوردشان را به طور عمومی درون سیستم نشان می دهند. مفاهیم افزودن نشانها، مراحل /تابلوهای راهنما، دستاوردها و نشانها در یک زمینه از زندگی واقعی، توسط نیچلسون (۲۰۱۲) بازیسانی بلپ BLAP نامیده شده است (به نقل از نیچلسون، ۲۰۱۵).


موضوع پیشنهادی پایان نامه روانشناسی :

بررسی اثربخشی بازیسانی بر پیشرفت تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان مقطع ابتدایی ...



ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید