درباره افسردگی بعد از زایمان به عنوان یک ایده خوب می توان دست به پژوهش زد.

جهت استفاده از مشاوره انجام پروپوزال روانشناسی بالینی و انتخاب موضوع جدید درباره افسردگی پس از زایمان می توانید از خدمات ما استفاده نمایید.

زمانی که خانواده ای صاحب فرزند می شوند، زمانی است که والدین یا مهاجر هستند یا با تمامی فامیل های دور خود قطع رابطه کرده اند و احساس تنهایی و انزوا می کنند. این خود عامل دیگری برای بروز افسردگی است. افسردگی بعد از زایمان در حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد زایمان ها ثبت شده است، اگرچه شکل ملایم تری که به افسردگی نوزادی» معروف است در ۴۰ تا ۸۵ درصد از زایمان ها به چشم می خورد (افسردگی نوزادی معمولا بعد از چند روز برطرف می شود)۔ اما افسردگی که قبل از به دنیا آمدن نوزاد به وجود می آید و در نتیجه افسردگی مادر به کودک منتقل می شود و والدین به خاطر داشتن یک فرزند، باید از افسردگی رنج بکشند. جنبه مثبت آن از تحقیقات روی سکوت دوباره و از توصیه های زیر به دست می آید. این توصيفها بر اساس شواهد علمی بوده و به کودک شما کمک می کند تا علیرغم هر افسردگی که ممکن است در محیط خانه داشته باشد، موفق شود.

عامل مهمی که برای رفع افسردگی بعد از زایمان توصیه شده است: دقیقا بعد از تولد نوزاد، شروع به انجام نرمشهای بدنی و ورزشی کنید. حتی ۱۰ دقیقه پیاده روی در روز نیز شما را سرحال کرده و کمک می کند که بر افسردگی پیروز شوید. پیاده روی هم برای شما خوب است هم برای نوزاد. حتی می توان نوزاد را پوشانید و در یک دشت مسطح گذاشت یا با چند تواره نوزاد را به خود بسته، تا بتوانید هر دو تحرک داشته باشید. تحقیقات نشان داده اند که فعالیتهای بدنی ایروبیک، یک داروی ضد افسردگی بسیاری قوی است. بعضی از والدین هستند که آنقدر خسته هستند که حوصله دوش گرفتن هم ندارند تا چه رسد به اینکه انرژی خود را جمع کرده و به پیاده روی بروند. اگر این اندازه خسته هستید، با پیاده روی های کوتاه مدت شروع کنید و از دوستتان بخواهید که از نوزاد شما مراقبت کند در حالی که به یک پیاده روی بیست دقیقه ای بروید و بعد هم یک دوش بگیرید، خیلی بهتر است. داروهای ضد افسردگی و گفتار درمانی هم مفید هستند و البته دریافت حمایتهای عملی از دوستان و خانواده مفیدترند.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید