پیشنهاد موضوع جدید پروپوزال پایان نامه روان پرستاری

دانشجویان پرستاری، به عنوان متخصصان مراقبت های بهداشتی نوظهور در محیط هایی که شناخته می شوند استرس زا هستند، کار خواهند کرد، و به همین دلیل سلامت روانی خوب نیازمند سلامت روانی خوب هستند که مراقبت های پرستاری باکیفیت را ارایه خواهند کرد. به منظور متخصص بالینی ماهر، دانش آموزان باید ابتدا از طریق برنامه های درجه خود با واکر و سایرین (۲۰۱۴)سفر کنند و پیشنهاد می کنند که آموزش نیروی کار پرستاری آینده نه تنها شامل توسعه مهارت های روانی - حرکتی، نگرش متمرکز فردی و یک بس تر مبتنی بر شواهد برای عمل می شود، بلکه شامل تسهیل یادگیری دانشجویان به سمت خوب شدن است.

هدف نهایی، تمرین ایمن و صالح است و بر طبق کیفیت مراقبت از کسانی که دریافت می کنند مشروط به بهبود آموزش ارائه شده در دوره کارشناسی پرستاری است. بااینحال، تحقیقات نشان داده اند که آموزش پرستاری منجر به اضطراب شدید و استرس در دانشجویان می شود و این امر اغلب با فرسایش در دوره های کارشناسی پرستاری به ویژه در طی ۱۲ ماه اول همراه است . لازم به ذکر است که کسانی که با دانشجویان پرستاری درگیر هستند از استرس ناشی هستند که دانش آموزان با آن روبرو می شوند و درک می کنند که چه چیزی مانع از آن می شود و چه چیزی به رفاه عاطفی آن ها کمک می کند.

از دانشجویان پرستاری انتظار می رود که قادر به کار در محیط های بالینی پر استرس و پر استرس باشند از عهده مقابله با برخوردهای شدید فیزیولوژیکی و روانی، رسیدگی به موارد مرگ و مرگ و مقابله با مسیولیت مربوط به مراقبت از افراد به شدت بیمار در اوایل دوران تحصیل خود باشند. اگر استرس مرتبط با این عوامل به اندازه کافی مورد بررسی قرار نگیرد، احساسات احساس تنهایی، اضطراب، اضطراب و نگرانی ممکن است منجر به این شود که شرایط فیزیولوژیک مانند کمبود خواب و فشار خون که به نوبه خود می تواند بر عملکرد تحصیلی و بالینی دانشجویان تاثیر بگذارد . محققان دریافته اند که مدیریت هیجانات با موفقیت تحصیلی ارتباط مثبت دارد .

اما سلامت عاطفی دانشجویان پرستاری موجب نگرانی می شود. مک کانل تاکید می کنند که "تحویل مراقبت بهداشتی یک تلاش احساسی است" و "احساسات انواع فرایندهای شناختی را تعدیل می کند". بنابراین رفاه عاطفی مطلوب است و تصمیم گیری بالینی سالم را افزایش می دهد و قادر به پاسخگویی کافی به مراقبت از بیمار و توسعه روابط بالغ، حساس و درمانی است. همچنین توانایی پزشکان برای برقراری ارتباط با بیماران، اعضای خانواده و دیگران و همچنین همکاران درون تیم چند رشته ای را افزایش می دهد. بحث در بالا توضیح می دهد که چگونه استرس در بین دانشجویان پرستاری به عنوان ارایه دهندگان مراقبت های بهداشتی، ممکن است تاثیر منفی بر رفاه آن ها داشته باشد.

این موضوع مقاله بیس دارد .

کد مقاله بیس : 0013



ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید