موضوع پیشنهادی پروپوزال پایان نامه روانشناسی درباره سرگرم آموزی

هدف اصلی این کار برد، تقویت آموزش بوسیله سرگرمی است.

سرگرم آموزی به عنوان یک فرمول کلاسیک در تولید بازی های آموزشی کامپیوتری استفاده می شود، که بر اساس نظریه های یادگیری، پیشینه آن به سال ۱۹۷۰ می رسد.

اولین شخصی که ایده سرگرم آموزی را مطرح نمود رابرت هیمن از اتحادیه آکادمیک جغرافی ملی آمریکا است.

رابرت هیمن فیلم از نوع بازی آموزشی را آموزش به وسیله سرگرم سازی" نامید.

دیوید باکینگهام که متخصص آموزش همگانی در انگلستان است، اشاره می کند مفهوم سرگرم آموزی که به مواد بصری نیاز دارد، نوعی از تدریس است که با بازی که با حداقل محدودیت ها تعریف شده است ترکیب شده است (اكساکال ، ۲۰۱۵). 

سرگرم آموزی مشخصه ای از کاربرد فناوری در شکل های مدرن سرگرمی در سخنرانی های سنتی، درس ها، کلاسها، کارگاه ها و دوره های تسلط می باشد.

بدون برنامه های تلویزیونی، دسکتاپ، رایانه و بازی های ویدیویی، فیلم ها، موسیقی، وب سایت ها و نرم افزارهای چند رسانه ای، تصور آموزش و ارتباط مدرن تاکنون نامیسر بوده است.

کلاس ها و فعالیت های برگزار شده در قالب فناوری سرگرم آموزی، می تواند در کافی نتها، پارکها، موزه ها، دفترها، گالری ها، باشگاه و هر جایی که بتوان اطلاعات را در مورد هر موضوع آموزنده ای در یک فضای آرام بدست آورد، جریان پیدا کند.


موضوع پیشنهادی پروپوزال روانشناسی :

بررسی اثر بخشی روش سرگرم آموزی بر آموزش گروهی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان



ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید