این امر بر فعالسازی دوباره قشر مخ تأثیر می گذارد که استدلال انتزاعی را کنترل می کند و سپس اجازه می دهد فرایندهای فرا شناختی خود تفکری و کنترل تکانه اتفاق افتند.

چنین مداخلاتی منجر به تحمل سطوح برانگیختگی می شوند که قبلا فرد در آن غرق شده است.

تقویت ظرفیت فرا شناختی مغزی می تواند راهی برای دستیابی بیشتر به تحمل وضعیت های هیجانی باشد. دوره های طولانی مدت غرقه شدن در احساسات بدون فرایند درمانی مؤثر باعث حالت های عمیق عدم سازماندهی می شود .

گاهی اوقات نیاز است غرقه سازی هیجانات به شکل یک مشکل پردازش تعریف شود مسأله ای که مخالف "روان رنجوری" فرد است، یعنی اغلب هیجانات چنان ما را دربر می گیرند که همانند شکستن لوله اصلی آب و فراگرفتن آب در همه جا می شود. آموزش تکنیک هایی مثل ابراز و یا تنظیم هیجانات در کمک به زوج های درمانده حیاتی است .

تنفس عمیق و آزاد سازی تدریجی ماهیچه ها به افراد کمک می کند انرژی مدارها و تنش در بدنشان را پایین آورند. به علاوه در آموزش زوجها و اعضاء خانواده چگونگی تنظیم این فرایندها، می توان از بازخورد زیستی هم استفاده کرد.

بیشتر این تکنیک ها در مقالات دیگر این سایت مورد بحث قرار گرفته اند.همچنین فرا شناخت ها که شامل آگاهی از تاثیر احساسات بر افکار و ادراک می شود،ما را قادر به تجربه دو احساس ظاهراً متعارض در مورد یک شخص یا یک تجربه می کند.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید