برای نوشتن پروپوزال تمرکز لازم است و باید جای شما فضای خصوصی شما باشد. گاهی می توانید این فضا را با افراد دیگر تقسیم کند و چه بسا به تمرکز شما کمک خواهد کرد. چه می شود اگر فضای کارتان را با دیگری شریک شوید؟ برای مثال با همسرتان از یک میز کار مشترک استفاده کنید. شما برای نوشتن و شریک زندگی تان برای پرداخت صورت حساب ها و مرتب کردن اسناد شخصی اش. شاید اینجا جایی باشد که در دست دیگران است. ممکن است محيط کارتان گوشه ی اتاق نشیمن باشد: جایی که بچه هایتان اغلب آنجا بازی می کنند یا گاهی شما و دوستانتان با ویدئو دیدن و ذرت بوداده خوردن سرگرم می شوید. اما در هر حال شما می خواهید مطمئن باشید که کشویی قفلدار یا کابینتی برای بایگانی دارید و جای امنی برای کاغذهای شما وجود دارد. با وجود این چیزی بدتر از آن نیست که ناگهان متوجه شوید صفحاتی که آن همه وقت شما را گرفته و برای نوشتن آنها عرق ریخته اید «سر جایشان نیست» و یادداشتهای تحقیقی شما، که حاصل چند روز گفت وگوی تلفنی و کار طاقت فرسا بوده، وقتی لازمشان دارید غيبشان زده است. حتی اگر مجبور باشید همه چیز را کنار بگذارید و هربار که مینویسید دوباره آنها را دم دست بیاورید، ارزشش را دارد تا قدری تلاش کنید و مطمئن شوید وقت گرانبهای نگارش خود را صرف دوباره کاری نمی کنید.

نکات ضروری:

محیط کار خود را با آنچه به کارتان می آید و با چشم و گوشتان متناسب است سامان دهید. سپس آن قدر آن را تغییر دهید تا اتاق نگارشتان در حد و اندازه ای شود که بتوانید بهترین اثر را خلق کنید. در این وقت، متوجه می شوید که آیا توانسته اید یا صرف وقت زیاد عاقبت محیط نگارشی مطلوبی برای خود ایجاد کنید یا نه. جایی که در آن می نویسید قاعدتا باید نزدیک خط تلفن باشد تا بتوانید کار تحقیقات تلفنی خود را انجام دهید. ممکن است کتابخانه محلی شما تلفنی منبع اطلاعاتی بسیار مفیدی در اختیارتان بگذارد: با بتوانید وقتی از مغازه چیزی تهیه نکرده اید تلفنی غذا سفارش بدهید تا برایتان بیاورند.

دانشجویان روانشناسی عمومی می توانند مشاوره خدمات انجام پروپوزال روانشناسی با کیفیت دانشجویان ارشد و دکتری روانشناسی را تحت تاثیر قرار داده و یک روند خوبی از موفقیت را برای خود داشته باشند. برای این منظور باید تجزیه و تحلیل خوبی روی تصمیم ها گرفته شود. این تجزیه و تحلیل ها کمک می کند دانشجویان ارشد و دکتری روانشناسی بتوانند مشاوره خدمات انجام پروپوزال روانشناسی با کیفیت بالایی را در زمینه های کاری خودشان داشته باشند. برای رسیدن به این موضوع توجه به سایت موسسه پروپوزال نویسی علمی روانشناسی عمومی توصیه می شود.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید