اکثر بدرفتاری ها در قرارهای ملاقات و یا ارتباطهای خویشاوندی روی می دهد اما این تنها راه نیست که بدرفتاری صورت می گیرد. در مدرسه هم بدرفتاری میتواند درست به شکل بدرفتاری های جسمی یا عاطفی در خانواده رخ دهد. حواشی مدرسه خود را در دوران تحصیل به یاد آورید. بدرفتاری چیزی نیست که همیشه به دور از چشم اتفاق افتد. به ضرب و شتم های درون کریدور توجه کنید. ممکن است از بدرفتاریای که درست مقابل چشمتان روی می دهد، متعجب شوید. آیا مدرسه شما کودکی گردن کلفت یا گروه که کودکان کوچک تر را کتک می زنند داشته؟ آیا شاهد این بوده اید که فردی بداخلاق در کریدور به ارعاب دیگران بپردازد؟ آیا تصادف سخنانی مثل «تو احمقی»، «تو به اینجا تعلق نداری» یا «ما تو را به میزمان راه نمی دهیم» شنیده اید؟

این ها همه نمونه هایی از سوءرفتار هستند. اگر در مدرسه بچه ها دروغ هایی برای هم، پست می کنند و یا در وب سایتی شایعه می سازند، این شایعه سازی شرورانه نیز بدرفتاری است. شاید در مورد ورزشکاران با اعضای کلوپ شنیده باشید که برای پذیرفته شدن در گروه مجبورند رفتاری ناپسند داشته باشند. این یک نوع بهره کشی و شکلی دیگر از سوءرفتار است. اگر شخصی، فرد دیگری را مجبور به ارتباط جنسی کند و یا در صورت نپذیرفتن، او را تهدید کند، او مرتکب آزار جنسی یا شکلی از سوءرفتار شده است.


موضوع پیشنهادی پایان نامه مشاوره :

بررسی مقایسه اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی به والدین و آموزش مهارت های زندگی به فرزندان بر کاهش بدرفتاری دانش آموزان در مدرسه



ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید