در روانشناسی مسائل زیادی مطرح می شود که می توان یکی از مهمترین آنها را ماهواره ها و تاثیراتی که می توانند روی خانواده های ایرانی داشته باشند نام داد. برای همین منظور نیز مورد بررسی می‌باشد. در این حوزه باید کارشناسان بتوانند روش هایی را در نظر بگیرند تا بتوانند تاثیرات آن را کاهش داده و با آموزش دادن و فرهنگ سازی خانواده های ایرانی تاثیرات آن را کاهش دهند.

یکی از این روش ها برنامه های مهارت اجتماعی است. برنامه های پیشنهادی برای مهارتهای اجتماعی دارای فعالیتهایی برای همه کودکان بویژه کودکان پیش دبستانی است. هدفهای برنامه مهارت های اجتماعی به روشی تهیه می شود که تعامل بین کودک و والدین افزایش یافته و پس از آن تعاملهای کودک پیش دبستانی با سایر بزرگسالان ارتقا می یابد.

این تعاملها پایه ای در ایجاد الگوهای تحولی مثبت کودک و خانواده او به شمار می رود. شکل برنامه مهارتهای اجتماعی متفاوت از برنامه مهارتهای شناختی، حرکتی و خودیاری است. در برنامه مهارتهای اجتماعی برای هر هدف تعدادی پیشنهاد برای آموزش ارائه شده است. این برنامه به والدین و معلمان کمک می کند تا برای به وجود آمدن مهارتها به صورت طبیعی در کودک چگونگی فراهم آوردن فرصتها را فراگیرند.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید