دانلود نمونه پروپوزال آماده روش تحقیق مشاوره خانواده درباره طلاق

سعی کنید درباره دلایل جدایی طلاق با فرزند خود صادق باشید و آن را ساده بیان کرده و از نقد همسر سابق خود بپرهیزید. برای مثال، می توانید بگویید «ما بسیار دعوا می کنیم و به نظرمان در صورت جدایی خوشحال تر خواهیم بود.»

به کودک خود بگویید که دوستشان خواهید داشت و آنها نقشی در این تصمیم نداشته اند. می توانید چندین بار تکرار کنید که مسئولیت این جدایی با کودک نیست و به آنها اطمینان دهید که دوستشان خواهید داشت.

زمان بیشتری را با فرزندانتان سپری کنید و آنها را نوازش کنید. درباره هرگونه تغییر در امور روزمره زندگی با کودک گفت و گو کنید. بهتر است پیش از گفت و گو با فرزندتان درباره این تغییرات با همسر سابق خود به توافق برسید تا کودک گیج نشود.

ضروری است به فرزند خود اجازه دهید احساس ناراحتی و فقدان خود را ابراز کند. می توانید به صحبت های فرزندتان گوش کنید و حرف هایشان را با روایت خودتان از وقایع قطع نکنید. معمولا کودکان برای اینکه شما را ناراحت نکنند حرفهایشان را تغییر می دهند؛ اما اگر در ابراز احساسات خود آسوده باشند بهتر است.

اگر با آسودگی احساسشان را بیان می کنند، احساسات آنها را بپذیرید. ضروری است پس از جدایی تا حد امکان ثبات ایجاد کنید. اطمینان یابید که کودکانتان می دانند در چه زمانی هر یک از والدین را ملاقات خواهند کرد. در خانه، تلاش کنید امور روزمره نظیر انجام تکالیف، شام، حمام و زمان خواب را حفظ کنید.

اجازه ندهید که احساس گناه شما در روند تربیتی فرزندتان اختلال ایجاد کند. تعیین قرار ملاقات با همسر سابقتان دشوار است؛ اما تلاش کنید که ارتباطی کارامد با وی ایجاد کنید. به مزایای بلندمدتی بیندیشید که فرزندتان از داشتن ارتباط مطلوب با هر دوی والدین خواهد داشت.

سعی کنید در مقابل فرزندتان با همسر سابق خود بحث نکنید و به او احترام بگذارید. سعی کنید عصبانیت و اتهامات خود را به زمان هایی موکول کنید


موضوع این پروپوزال : طلاق

توجه توجه : (به دلیل سوء استفاده سایت های زرد و نامعتبر از عنوان پروپوزال های جدید ما در سایت سطر اول، نمایش عنوان کامل پروپوزال تنها پس از خرید کامل فایل پروپوزال امکان پذیر است.)

فرمت پروپوزال : پروپوزال با فرمت WORD و قابل ویرایش

کد محصول : 39713




ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید