دانلود پروپوزال آماده روش تحقیق روانشناسی کودک

در طول هر جلسه درمان، درمانگر باید نه تنها با گوش کردن به صحبت هایشان، بلکه به زبان بدنی و عواطف همراه آن، باید توجهش را بر کودک و والد متمرکز نگه دارد. تمرین گوش کردن انعکاسی راه مؤثر برای این منظور است.

اجرای موفق درمان شناختی رفتاری معطوف به آسیب روانی و سوگ، به توانایی درمانگر در درک همدلانه و صحیح منبع ترس، خشم، پرهيز، و دیگر مشکلات کودک وابسته است. برای کسب موفقیت، مؤلفه های درمان شناختی رفتاری معطوف به آسیب روانی و سوگ را باید متناسب با هر کودک و والد خاص انجام داد ارتباط صادقانه عامل دیگری است که در ایجاد اعتماد، تأثیر زیادی دارد.

کودکان تفاوت میان توجه سرسری و علاقه واقعی به احساسات افکار و زندگی شان را ماهرانه درک می کنند. هرچند درمانگران در میزان راحتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، متفاوت هستند ولی همه درمانگرانی که این مدل را به کار می برند باید «واقعی» باشند، یعنی آدمی مکانیکی ثباشند، که یک رشته مهارت ها را آموزش می دهند.

بنابراین، درمانگر باید با علاقه و توجه گوش بدهد، به دیدگاه کودک و والد احترام بگذارد حتی وقتی که از شناختهای خاص با تمرین های فرزندپروری سؤال می کند یا آنها را مورد چالش قرار می دهد؛ باید در مورد محتوای آشکار یا نهان آنچه که مورد گفت و گو قرار گرفته به طور مناسب پاسخگو باشد.

مدیریت این سطوح پیچیده، مستلزم دانش و مهارتی فراتر از دانستن ساده مؤلفه های خاص مدل درمان شناختی رفتاری معطوف به آسیب روانی و سوگ است.

وقتی درمانگر به طور موفقیت آمیز اظهار می دارد که به راستی نگران کودک و والد است و تلاش می کند تا آنها را درک کند و کمکشان کند، قابل اعتماد بودن او را والد و کودک مورد توجه قرار می دهند و اعتماد به درمانگر در آنها برانگیخته می شود


موضوع این پروپوزال : آسیب کودکان

توجه توجه : (به دلیل سوء استفاده سایت های زرد و نامعتبر از عنوان پروپوزال های جدید ما در سایت سطر اول، نمایش عنوان کامل پروپوزال تنها پس از خرید کامل فایل پروپوزال امکان پذیر است.)

فرمت پروپوزال : پروپوزال با فرمت WORD و قابل ویرایش

کد محصول : 3977




ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید