دانلود نمونه پروپوزال آماده روانشناسی بالینی درباره سوگ کودکان

درمانگرانی که می خواهند مداخلات گروه را سازمانده کنند می دانند که یافتن تعداد کافی کودکان هم سن، که همگی تجربه یک نوع و مشترکی از آسیب داشته باشند و همزمان برای درمان مراجعه کنند، دشوار است.

درمان انفرادی این گونه مشکلات را کاهش می دهد و به درمانگر امکان می دهد که درمان را با نیازهای آن کودک و خانواده خاص هماهنگ کند. با آن که مزایای خاصی برای درمان گروه مطرح می شود (مثل کاهش تنگ واقعه و نیز افزایش توان ایجاد شناخت های مناسبتر در نتیجه شنیدن نظرات کودکان دیگر) خطرات بالقوه ای هم وجود دارد مثل آن که کودکان با شنیدن توضیحات مفصل درباره حوادثی که خودشان از سرنگذرانده اند، ممکن است دوباره آسیب ببینند.

ما معتقدیم که برای بالینگران و والدینی که رویکرد درمانی انفرادی را ترجیح می دهند باید نسخه انفرادی آن فراهم شود. با این حال، نسخه گروه درمان شناختی رفتاری معطوف به آسیب روانی و سوگ نیز تهیه شده است.

والدین نیز گاه خودشان به طور مستقیم یا به نیابت با شنیدن تجربه آسیب کودک دچار آسیب می شوند.

مثلا والد غير مرتکب، در خشونت های خانگی نسبت به کودک، ممکن است نشانه های آسیب روانی را نشان دهد. وارد کردن این والدین در درمان و ارائه مؤلفه های مبتنی بر آسیب روانی می تواند به آنها کمک کند تا بهتر سازگار شوند.

در نتایج تحقیقات نیز نشان داده شده که این کار موجب غلبه والد بر علایم افسردگی و استرس های ناشی از آزار و يا آسيب میشود.


موضوع این پروپوزال : روانشناسی سوگ کودکان

توجه توجه : (به دلیل سوء استفاده سایت های زرد و نامعتبر از عنوان پروپوزال های جدید ما در سایت سطر اول، نمایش عنوان کامل پروپوزال تنها پس از خرید کامل فایل پروپوزال امکان پذیر است.)

فرمت پروپوزال : پروپوزال با فرمت WORD و قابل ویرایش

کد محصول : 3976




ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید