پیشنهاد موضوع بروز پروپوزال پایان نامه روانشناسی درباره درمان استرس

داشتن حیوانات خانگی در حقیقت می تواند کمک بزرگی برای درمان یا پیشگیری از بیماری های استرسی و روان سوری باشد.

سگ که باید هر روز چرخی بیرون برند انسان را هم وامی دارد که همراه او به پیاده روی دست بزند یا با او بازی کند و یک سرگرمی پیدا کند که باعث تجديد شادی، نشاط و قوای روحی وی شود.

گربه ها معمولا زندگی مستقلی دارند، اما به شیوه و روش خود عشق و محبت شان را به ما نشان می دهند و ابراز می کنند. فقط یادمان باشد که در اختیار داشتن حیوانات خانگی، باید آزادانه و باعث شادی و نشاط مان باشد نه اینکه خود به یک شرط دست و پاگیر و روزمره استرس زا تبدیل شود. وجود حیوانات خانگی، نباید باعث تشدید احساس مسئولیت و سنگینی بار دیگری بر دوش ما شود.

بررسی اساسی و پایه ای وضع جسمی خود. پزشک باید به طور منظم و به دفعات گوناگون، بدن فرد را بررسی کند تا وضعیت بیماری های گوناگون و میزان ابتلا به آنها مشخص شود و راهکارهای لازم و ضروری برای درمان و معالجه در نظر گرفته شود.

در وضعیت استرس های شدید و عمیق باید آزمایش های فشارخون، غلظت های هورمونی، میزان کمبود ویتامین و املاح و غیره به طور منظم و دقیق انجام گیرد. داشتن سرگرمی، کمک، پشتیبانی و نیز امید به بهبودی از عوامل مؤثر برای معالجه سریع تر بیمار استرسی است.

بعضی ها از سر ناامیدی و بدبینی تصور می کنند که امکان درمان بیماری های استرسی بسیار کم است. با این نوع منفی بافی ها و دلسردی ها باید برخورد جدی کرد. شخص بیمار خود به خوبی در خواهد یافت که با استراحت کردن و داشتن سرگرمی و مشغولیات غیراسترسی، چگونه امکان، توانایی و شرایط درمان بیماری اش افزایش می یابد.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید