پیشنهاد موضوع جدید پروپوزال پایان نامه روانشناسی بالینی درباره افسردگی

گاهی لازم می شود آگاهانه و به طور جدی به آنچه که باعث استرس و روان سوری مان شده فکر کنیم و بیندیشیم. آیا یک سال دیگر افسوس و حسرت چه چیزی را خواهیم خورد که قرار بوده هم اکنون انجام بدهیم؟ هر کسی به شیوه خود در حال ارتقا دادن خصوصیات و تعالی شخصیت خویش است.

روند زندگی نوعی پیشرفت و ارتقا شخصیت انسان است و هیچ لزومی ندارد که وی برای همراهی با جریان این پیشروی به کلاس های مخصوص آموزشی و کارآموزی برود یا مثلا كتاب حاضر را مطالعه کند. او تنها کافی است شهامت برخورد با رویدادهای روزمره را داشته باشد و با دیده احترام به آنچه که زندگی به شکل تجربه در اختیارش قرار می دهد نگاه کند. حرف اساسی کلیت این کتاب در واقع همانا ارتقا و تعالی خصوصیات انسانی است.

ما با خواندن آن قطعا درباره مباحث آن، تمرین ها و پیشنهادهای ارائه شده می اندیشیم و روش های ایجاد تحول و دگرگونی در رفتار خود و یافتن شهامت برخورد با رویدادها و موضع گیری در برابرشان را کنکاش کرده و بررسی می کنیم. ما شاید به انگیزه های تازه و جدیدی برای پیدا کردن نقش خویش در زندگی دست یابیم که باعث شود به انسانی با خصوصیاتی بهتر از آنچه که هم اکنون هستیم تبدیل شویم.

هر انسانی ممکن است فرود و نشیب های گوناگونی در زندگی اش پیش آید که محصول بیماری های ناشی از استرس و روان سوری است. هیچ یک از ما دو نفر و نیز بسیاری دیگر هرگز دوست نداشته ایم از تجربه ها و آموزش های گرانقدر زندگی دور و محروم بمانیم؛ بنابراین هر دوی ما لازم دیده ایم نگاهی دقیق در آینه گذشته خویش بیندازیم تا شناخت بیشتری از خود به دست آورده و راه تغییرات ضروری در خصوصیات و عادات مخرب و مزمن پیشین را هموار سازیم. ما موفق شده ایم تحرک و امیدواری را جایگزین تنبلی و آسوده طلبی و منفی گرایی کنیم.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید