پیشنهاد موضوع جدید پروپوزال ارشد روانشناسی درباره تحمل ناکامی

آیا تا بحال منتظر سفری در تعطیلات بوده اید که باران آن را خراب کرده باشد؟ آیا وزنتان را کم کردهاید و بعد دوباره اضافه وزن پیدا کرده باشید؟ آیا عادتی مثل سیگار کشیدن دارید و ظاهرا نمی توانید ترک کنید؟ آیا منظم شدن برای شما مشکل است؟ کارها را انجام نمی دهید و مایوسانه تصور می کنید کارهایتان روی هم تلنبار شده است؟

آیا فکر می کنید شما استحقاق فرصت هایی را دارید که برخی در زندگی بدست می آورند ولی شما به آنها نرسیده اید؟ آيا تابحال تلاش کرده اید اسباب بازی سادهی کودکی را درست کنید ولی دستور العمل ها برای شما مبهم و گیج کننده به نظر بیایند؟ آیا تا بحال کسی شما را در صف به جلو هل داده است؟

آیا افرادی که با آنها احساس نزدیکی می کنید با شما بحث و مخالفت می کنند؟ آیا از وضعیت مالی خود راضی نیستید؟ آیا تا بحال اتفاق افتاده است زمانی که باید سر قراری حاضر شوید اتومبیلتان روشن نشود؟

اگر زندگی شما نیز مثل زندگی اکثر ما پیش می رود به برخی از این سؤالات جواب مثبت می دهید. شما روزانه ناکامی های بسیاری را تجربه می کنید. اکثر این ناکامیها مشکلات بزرگی را نشان نمی دهند.

ظاهرا برخی ناکامیها مثل چسب هستند احساس می کنید به آنها چسبیده اید. مسلما، همه ما ظرفیت استنباط ناکامی را داریم. چطور تجربهای را که تعیین کننده ی احساس ناکامی در شما است تعبیر می کند.

همانطور که فیلسوف قرن ششم قبل از میلاد، هراکلیتیس، خاطرنشان می کند چشمها و گوشهای ما شاهدان ضعیفی هستند؛ دهن باید شواهد آنها را تفسیر کند. با وجود این، دھن می تواند ناکامی ها را براساس معنایی که ما به اطلاعات خود می دهیم تفسیر کنید. پرسشنامهی ناکامی زیر از شما می خواهد برخی از شرایط ناامید کننده را در زندگی شناسایی کنید.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید