سایت مشاوره انجام پروپوزال ارشد روانشناسی بازی

به آنها بیاموزید که چگونه با وقار شکست را تحمل کنند و از عصبانیت و ناراحتی بپرهیزند. برای کودکان کوچک تر شکست خوردن در یک بازی بسیار دشوار است؛ اما اگر والدین به دلیل منش پهلوانی و مردانگی در بازی به کودکان جوایزی بدهند، توجه آنها از برد و باخت در بازی منحرف خواهد شد.

در یک پژوهش، مشخص شد کودکانی که پیش از گذراندن کلاس های ورزش درباره مردانگی در بازی آموزش دیده و معلمانشان نیز نمره ای به آن اختصاص داده بودند، در مقایسه با کودکانی که به صراحت این مهارت ها را آموزش ندیده بودند، بهتر توانستند ناسازگاری در دروس را حل نمایند (شارپی و همکاران، ۱۹۹۵).

سازش کردن را به کودک خود توضیح دهید. از کودک خود بخواهید به شرایطی فکر کند که در آن برای مثال او می خواهد به استخر برود؛ ولی دوستش بر رفتن به سینما پافشاری می کند یا اینکه او می خواهد کیک موزی بخورد؛ ولی خواهرش کیک شکلاتی را ترجیح می دهد.

به فرزندتان کمک کنید درباره احتمالات مختلف بیندیشد. کودکانی که قادر به بحث و گفت و گو و سازش هستند، در میان گروه همسالان خود محبوب ترند (کریک و گرات پیتر، ۱۹۹۵).

به کودک خود بیاموزید که چگونه به صحبت دیگر افراد گوش بسپارد و نسبت به افراد دیگر علاقه نشان دهد. برایش توضیح دهید که باید بدون آنکه صحبت افراد را قطع کند به آنها گوش فرا دهد و تلاش کند درباره آنچه مورد علاقه افراد است سخن بگوید.

از کودکتان بخواهید امور را از نظر گاه های مختلفی تصور کند. بار دیگری که نزد شما آمد و گفت از معلم با دوستی آزرده خاطر است، از او بخواهید تصور کند طرف مقابل چگونه فکر می کند.

اسلاتر و همکاران (۲۰۰۲) معتقدند کودکانی که قادرند شرایط ذهنی کودکان دیگر را تشخیص دهند، در میان همسالان خود محبوب ترند.


ما می توانیم جدیدترین و بهترین موضوعات پایان نامه و پروپوزال و مقاله را درباره مبحث بالا برایتان طراحی کنیم.

تماس با ما:

پیشنهاد موضوعات جدید پایان نامه روانشناسی و مشاوره و انجام حرفه ای پروپوزال :

  09011853901

satreaval12@gmail.com


گفتگوی مستقیم با ما در تلگرام

دانلود رایگان کتاب بانک موضوع پایان نامه و پروپوزال در کانال تلگرام


هزاران پروپوزال جدید اینجاست ... کلیک کنید